lindilus.blogg.se

Jag har en fru

Kategori: Bedas

Russin pussy´n känner jag lite halvt i magtrakten medan jag sveper i mig ett par välbehövliga mackor. Gårdagskvällen spenderades i Tottenhemmet med Bedas och en del övrigt bihang...både trevliga prickar och en del ruttna rötägg. Det va ungefär som ett avsnitt ur Sunset Beach (förutom att vi inte hade nån kristallkrona som höll på att ramla ner i fejan på oss.) Lite dramatik sådär..blandat med alkohol, en studsmatta och ett schackbräde. Då blir man såhär söt:

 


Mitt pannknack till trots så steg jag upp med farbror näktergal (eeeh?) och åstadkom 40 minutes på Sats och 3 snuskigt fulla tvättmaskiner. Nu slipper vi lukta ollad fisk på några veckor...jippiiiie! Förresten.. - Vill du ha kvittot? - Ja tack, jag har en fru!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: