lindilus.blogg.se

Vackert vackert..

Kategori: Livets lilla gång

Är precis hemkommen från en bulgur/bröllop/film-kväll hemma hos K-Cas. Hur mkt jag än hatar allt fittigt tjat om bröllopet så måste jag erkänna att det va jävligt vackert. Fick en liten tår i ögat ett par gånger. Dock va det alldeles för mycket tjaffs om Gud...varför snacka om honom en lyckans dag som denna?? Det är ungefär som att börja prata om rosa elefanter som flyger med hjälp av uppblåsbara svävarfåtöljer = såna existerar inte heller. Hur som helst... hej!



Nu ligger jag ihopkrupen som en välknådad falafel och lyssnar efter läskiga ljud. Tacka Tor och Freja att detta är sista natten jag behöver sova själver because me are scared like cheesy doodle. Saknar min vackre man RickyPickyPoo!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: