lindilus.blogg.se

Besviken näbb

Kategori: Livets lilla gång

"Du är som en nygräddad Maja Gräddnos från Pellesvanslös" har jag fått höra av en smått vrickad kund. Det tyckte jag va ytterst piffigt sagt även fast jag har en känsla av att han inte alls menade något bra. Men what ever. Det är ju inte det största problemet... utan det är att Caskinny inte hittar nåt plan att sväva hem på. Men hallå, skaffa vingar??? Köp en redbull??? Spring/simma hem?? Ja smått besviken är jag som ni märker, men det går väl över nån gång framåt våren. Undrar oxå lite över hur man tar sig till Kista... om man inte äger ett körkort och en voiture.

För övrigt så har jag och syrran vart i Farsta och tränat skrattgroparna. Den obligatoriska sittcykeln trampades och efter fyllde vi på kallerinivån med olika osmakade naturgodisar på cirkus 47,2 gram var. Men nu ska jag läsa om pillerburkar....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: