lindilus.blogg.se

Ny mobil

Kategori: Bedas

Igår va det en bra dag i Lindaland. Jag och Auiui började morgonen med en tripp till gymmet för att därefter halka oss upp mot centrum för att införskaffa 700 liter silverschampo till min senapsfrilla. Det fanns en del sorter att välja på men jag tog en som det stod "So Silver" på. Tyckte det lät underbart kul och skuttade hem glad i hågen och började tvåla in huvvet. Aningens bättre tycker jag nog att det blev, men jag tröstade mig hur som helst med att åka och köpa en ny mobil. Priset fick mina kalsonger att darra i minst en kvart, men den är så fin så fin att jag bara jättemkt köpte den. Och medan den lilla pralinen (eeeu) låg på laddning bladade jag iväg för att träffa Svea-Bedorna + Emelie och Veronica. Förutom melodifestivalen hade vi lite hemslöjd och skapade en egen kortlek med 2 klöver 9. Froid roade sig med att "översätta" nån Deeds-film rakt i örat, vilket ingen annan än jag tycktes gilla. Vi kämpade tappert mot tröttheten som infann sig någonstans då Peter Jöback började sjunga och hela Sveriges befolkning gick ut på balkongen.


Nu ska det gluttas på Halvblodsprinsen som Picky köpte till oss idag. LOVET IT!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: