lindilus.blogg.se

Trejningswork

Kategori: Livets lilla gång

Long time no see pipöl... Men så är det ju ibland här i livets lilla gång, som alltför ofta suger kamelsvett. Dock va jag på afro-dance igår som förgyllde kvällen totalitärt. Världens finaste lilla instruktör och sjuka danssteg som säkert gjorde att man såg redigt ful ut. Men jag gillare! Stretchade länge länge för att slippa en överdådig träningsvärk eftersom jag strax ska iväg och kroppspumpa med min syster i Farsta. Men självklart glömde jag att stretcha efter att ha burit upp 2 feta ICA-kassar så nu har jag iaf en sjuklig träningsvärk i axlarna och nacken. Vad är min kropps problem...skärpning för fan!
 
 
Kommentarer:


hej gulpall... rösta på min blogg ang. pb-kepa!

Skrivet av syrran den 12 mars, 2010 kl. 15:45 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: