lindilus.blogg.se

BEDAS UNITED!!!

Kategori: Bedas

Idag har jag varit nydeligt produktiv...nästan som en bonde under skördetid. Inte bara har jag städat hela lägenheten...nej nej. Cas och jag gled iväg till centrum i solskenets strålglans och införskaffade diverse flytande inför morgondagen och dessutom lyckades vi ta oss i kragen och fixa lite bankkort, id och pass. Jag blev otroligt ful på min bild till passet...vad hände lixom?? Jag som är så otroligt vacker IRL (frust). Hur som helst så va jag tvungen att gnugga pekfingrarna mot näsan och blåsa på dem innan jag visade mina fingeravtryck för maskinen. Man skulle tydligen fetta till fingrarna lite innan själva proceduren. Känner lite smått förvirring över det hela...ofta man ens behöver lämna avtryck för att få ett pass.



Men nu du så ska jag trycka i mig nåt att fylla ut valkarna lite med. Ska ju på fin träning ikväll där alla boysen kommer att vara samlade. Har ni tänkt på att det är Bedas United för första gången ikväll. Lyckotår i ögonvrån!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: