lindilus.blogg.se

Helgens leverne

Kategori: Livets lilla gång

Nä nu ni alla korvstumpar får ni lugna ner er. Valles hårda leverne sliter fortfarande på hälsan och mina ögon känns som 2 hårdkokta ägg med riktigt mkt salt och grus i. Men jag har iaf hunnit med en hel del detta soliga datum. Förutom ett par fröätars timmar på jobbet så lagade jag stekig middag (satt redigt fint i både käft och valkar) som inmundigades på vår soliga balle. Hann med lite stek i fejjan oxå...man vill ju inte se ut som ett visst "cheer-djur" lixom. Och apropå det så gjorde jag ett försök till att dallra bort stekmiddagen med lite träning med the walruses... och oj va vi kräla på golvet. We will win for sure...*lyfter på fläskvecket*.



Och för ett litet musigare slutt på helgens aktiviteter har jag och Ricky vart och storhandlat och gluttat in Avatar. Jag vill va i den där skogen och peta på de lysande sakerna som snurrar!!!!! Men det är lika troligt att jag får göra det som det är att jag skulle se ut som en Gud i en cheerdräkt. Well well, drömma kan man ju alltid....God natt gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: