lindilus.blogg.se

Värsta bomben!!

Kategori: Livets lilla gång

Det är så jävla awesome att bo i Sågen att man nästan hoppar av lycka ibland. Speciellt när man sitter på bussen hem och tror att allt man äger och har ska spolas bort av den totala kissnödighet som råder i livet. Då kan man helt enkelt hoppa av i Norra Sköndal, kissa på skolgården och sen gå tillbaka och ta bussen som kommer efter bara några minuter. I love it!



Måste även få visa en lapp jag fick av en grabb som stod inne i butiken i typ en halvtimme och blängde igår. Tillslut kom han fram och sa att han va tvungen att springa till tunnelbanan, men att jag skulle titta lite på lappen (där tillhörande namn och nummer stod). Skrattde som en lite flodhäst med benprotes när jag såg den...tycker det va jätteroligt faktiskt. Men jag har ju min fina Ricky Roo så den där grabben få gå och bomba nån annan.


Du é ju värsta bomben!



Och eftersom gårdagens datum va min systers födelsedag så va vi på fiksi fiksi hemma hos henne idag. Innan det va dock mor och far här en sväng och satte upp en alldeles förträffligt fin hylla som papi gjort alldeles själv. Han e så duttig!!!! Utöver det så har jag köpt 2 par mjukisbyxor som jag e mucho kär i. Vill bara slänga mig ner på marken och slicka lite på dom. Får man göra så nu i dessa dagar?
 

Den fabulösa hyllan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: