lindilus.blogg.se

Drömmer om chips <3

Kategori: Livets lilla gång

Livets lilla gång i stugorna känner jag..eller? 2,6 kg är det som har avdunstant från min kropp trots att jag går runt hungrig som en bäver på flykt. Inatt drömde jag om att äta Sourcream-chips med dip. Det är fan illa, haha! Så nu innan jag stonkar iväg till jobbet och står där omringad av godis och skit så ska jag trycka magen full av alldeles för stark kycklinggryta. Förhoppningsvis blir jag mätt länge och tappar känseln i tungan av all jäflla krydda. Lets hope!



För övrigt så har min axel pajat lite halvt så atteh..det blir ju superkul att volta loss på den. Men solen skiner lite halvt, jag är ledig i helgen och jag har inte ätit lunch än så man ska väl inte klaga för mycket. Ok catch up with you later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: