lindilus.blogg.se

Espandrillosssss

Kategori: Livets lilla gång

Näfyfan...idag va jag bara tvungen att lämna lägenheten. Åkte en sväng till Port73 och till ÖB och införskaffade diverse juliga saker och ett par varma skor. Vuxenpoäng tycker jag, med tanke på att jag även hade dubbla byxor på mig igår när jag va ute och gick i natten. Klapp på axeln till mig och extrem mysighetskänsla i hjärtat då jag köpt inslagspapper och etiketter till alla julisar jag ska köpa. JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR ATT KÖPA JULKLAPPAR!!! Köpte oxå en såndär ljusgrejsimojs till balkongen..fy fan va fint det ska bli vettni!!



Annars har hela helgen spenderats i soffan. Har kollat in den totaltöntiga cheerleading-serien Hellcats och spytt lite smått av varje avsnitt. Men precis som med Xenia Krigarprinsessan så går det lixom inte att sluta titta. Sen kom Bring it on på TV oxå och hur många gånger jag än har sett den så var jag ju såklart tvungen att kolla igen. Men ikväll blir det inge Hellcats...då blir det riktig träning med fina Eagles. Det kan mina valkar behöva efter flera dagars degande. Oj oj oj!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: