lindilus.blogg.se

Bus eller banta?

Kategori: Bedas

Jag måste säga att sedan jag köpt mitt PS3 har vi även fått en liten hustomte, som med jämna mellanrum infinner sig i soffan och trycker på knapparna i vild jävla fart. OMG hööööger!!! Cäz är officiellt ett Crash B-proffs och jag är jävligt bra på att titta på och skrika nödrop och hjälpande (?) instruktioner.



Jahapp.. nu är det såndär bus- och godishelg och eftersom jag inte får äta godis så går väl jag till jobbet då..eller? Jodå, först blir det Pressbyrån - det säger pang i plånboken! Men efter det drar jag på mig nån vacker utstyrsel och beger mig mot Svartbäcken för lite halloween med Bedas & co. Vet dock inte vad jag ska klä ut mig till...tänkte alternativt gå ut på gatan och smälla upp lite löv i mitt risiga babb och sen leka lövhög. Eller kanske att jag kör på Pippi...i burka. XD Nä..jag får ta tag i detta innan jag beger mig till le work. Känner mig dock inte på topp då jag e krasslig som en rostig spade i hals och näsborrar. Jobbigt det där vettni!



Och om ni undrar vad jag haft för mig den senaste tiden så kan jag sammanfatta det på enklaste sätt genom att säga:

- Powrrrr cheeriagles!

- Cortimyk...sssccchh, i smyg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: