lindilus.blogg.se

Fuck you!

Kategori: Livets lilla gång

Haaaaodihaao!! Steppar med cowboy-bootsen och svänger med mitt lasso i 180 graders vinkel. Så är det serru! Jag har för en gång skull hittat en presentilus till min käre fader som har bestämt sig för att hålla på att fylla år. Så idag har jag vart i centrum och piffelipuffat lite med presenten och köpt ett par hörlurar så att jag kan poppa loss på bussar och i joggingspåret. Tänkte faktiskt åka tidigare till träningen snart för att springa idag istället då jag inte will make it to the träning imorn. Och jag behöver faktiskt ut och dallra på låren lite så att så får det bli.



För övrigt har jag tillagat en liten pasta med skinksås som jag avnjuter medan jag lyssnar på: "Fuck youuuuu!". Blir på så bra humör av den att jag inte kan hindra stortårna att studsa i takt. Men nu ska jag dra på mig svettbanden och vädra cheerskorna för snart bär det av. Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: