lindilus.blogg.se

Mandelhockey

Kategori: Livets lilla gång

Fniess... jag sitter och spelar Monkey Island på mitt nya playstation 3. Är nöjd med min lilla apparat..tänk vilka spelkvällar man kan ha med den. Sen att den kostade mer än alla mina framtänder tillsammans behöver vi inte gå in på tycker jag.



Sitter lite smått och funtar på vad jag ska göra av dagen. Köpa toapapper och mjölk är det jag kommit fram till än så länge. Låter spännande va? Men ikväll är det ju träning igen så jag får väl mysa med mitt PS3 hela dagen så att den begynnande förkylningen får vila lite i djupet av mina halsmandlar. Mandelhockey någon??
 
 
Kommentarer:

Vad sägs om att fila på CV så systri kan fixa jobb åt dig. HAHAHHA. 
jag ÄLSKAR monkey island. jag kommer o spelar nån da!! 
Skrivet av systri den 26 oktober, 2010 kl. 12:28 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: