lindilus.blogg.se

Sschvettigt!!

Kategori: Cheerleading

Lökigheten börjar sakta avta och då är det 40 minuter sedan vi körde programmet sista gången på träningen. Hysteriskt varmt, men kul jul i gul nu när det bara är 33 träningar kvar till första tävlingen. Nervösfniss i byxan!



Idag gjorde jag en tabbe som jag planerat hårt att inte göra. Igår ställde jag om klockan, som sig bör, för att inte komma för sent till jobbet idag. Men mobiljäveln ska såklart hålla på att leva eget liv under natten och på nåt jävla vänster kom jag till jobbet över en timme för sent. Helt sjukt irriterande eftersom jag va planerad och all iaf blev fett op. Jaja..så är livet.



Och vart fan är Rickard kan man ju undra. Ska jag sitta här nu helt ensam en söndagskväll som denna?? Jag får väl kicka igång mitt fina lilla spel och låta Little Big Planet hålla mig sällis. Vi höres!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: