lindilus.blogg.se

Avföringspasta!

Kategori: Livets lilla gång

Nu är jag hemkommen från mitt underbara jobb där man blir ignorerad av tjejer som berättar högljutt för sin kompis om hur magsjuka de var inatt och hur ofräscht det var att ligga bredvid killen och känna att man inte kan slappna av för att man kanske pruttar på sig. Idag blev jag dessutom tillsnäst att vara tyst för att telefonsamtalet som pågick (fast personen först kommit fram till kassan och sagt vad han skulle ha) var otroligt viktigt och inte fick bli stört. Jävla idioter!!!! No more Mr. Nice Guy här säger jag bara...inte om man inte förtjänar det. Hade sån lust att ta hans jävla 500-lapp, riva den i 104837 småbitar, lägga dessa i en skål, spotta och kanske bajsa lite i skålen och röra ihop allt till en äcklig liten kryddpasta som han kunde ha till middag. Varsegod och ha ett bra liv!!!



Nu ska i alla fall jag och Aurora åka till Sats, som inte har vart alltför välbesökt på senare dagar. Får se hur det går då kroppen känns som en mör köttbulle med extra majonnäsgurka och lite dill på topp. Skulle kunna vara dagens middag det, men icke! Har ingen aning om vad jag ska äta idager... önskar jag hade en liten Dobby som kunde fixa åt mig. Men men...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: