lindilus.blogg.se

Bajsrännor & möglig tejp <3

Kategori: Livets lilla gång

Hahaha! Fnissade för mig själv när jag läste nattens underbart filosoferande inlägg om brända kaniner och illegala droger. Ooooopsie! Det känns iaf i bakhuvvet att man tog ett par sug i snorkeln igår... den e så fin vår lilla snorkel. Om man inte tittar så nära och ser bajsränderna och den mögliga tejpen dåråh.



Jag firar lördagen genom att återigen sjunga skiten ur akustiken i tvättstugan. Ja, mkt smuttstvätt blir det med en lökighet som min. Det blir ju inte bättre av att min mars står i linje med merkurius och allt det där ni vet. Hur som haver så hade jag planerat att åka och handla idag, men min skjuts ligger just nu och sover som vanlig och jag är ju alldeles för fin för att ta bussen. Så jag får väl sitta och rulla tumme och pilla navelludd. Ska fan ta och kolla om "Hem till gården" går på TV. Det skulle bli minst lika stort som OC bara det började sändas på en lite hippare kanal, som kanske 3:an eller 5:an. Helt klart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: