lindilus.blogg.se

Oväntat jättegott!

Kategori: Livets lilla gång

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra! Fast sanningen är att jag har sån träningsvärk i nacken att det är riktigt kämpigt att orka hålla upp pumpan på topp. Dagens träning är inställd dock så kroppen får vila lite idag. Matchade det med en hembakad pizza med massa rödlök. Rödlök är så oväntat jättegott..man tror att det ska smaka skit på nåt vis, men icke!! Iste däremot har jag aldrig gillat.. ändå sitter jag här med ett glas och tycker att det smakar helt OK. Bättre än bajs lixom... ja nu vet ni det oxå. Fortsatt trevlig kväll!
 
 
Kommentarer:


SA JU att du skulle börja dricka te när du blev vuxen som en sill.. ;) 
Skrivet av catrin den 02 september, 2010 kl. 06:54 #
 

ALDRIG att jag dricker te... iste som smakar saft går dock bra. =P
Skrivet av Labe den 02 september, 2010 kl. 15:28 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: