lindilus.blogg.se

Secret mission

Kategori: Livets lilla gång

Just nu är jag så jävla lökig att man skulle kunna vrida ur mina boobs och göra kryddig bröstmjölk av det hela. Eeeu, jag vet, men det är ett par sanningens ord det där. Anledningen till de enorma svettningarna är den multisnabba cykelturen jag precis varit ute på. Den tog mig till Vivekas domäner där jag, med rånarluvan på topp, smög ner en liten grattisöverraskning i brevlådan till min fina fina (läs fula) vän K-Cas. För imorn fyller gammeltanten 21 år, vilket innebär lite mer gäddhäng, lite mer rynkor i fejset och lite mer andnöd i lungorna. Då kan man behöva en liten upplyftande piffighet på sin dag. (Som hon btw delar med Larsi om ni glömt eller förträngt det.) Om du läser detta innan 00.00 inatt nu Cas så får du väl fira tidigt eller så. Godernattis allesammen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: