lindilus.blogg.se

Give me money now!!!!

Kategori: Livets lilla gång

Vad hände med fina solen som va min tjompis när jag skuttade till affären imorse? Nu e det bara massa drizzle utanför. =/ Men jag får väl glädja mig med minnet från gårdagens torktumling... åh, en torktumlare nere i tvättis!!! <3



Idag har jag suttit och ringt runt och fyllt i blanketter och diverse asjobbiga grejor för att försöka få mitt jävla skadestånd. Ska det va så jävla svårt att bara ge mig mina pengar??? Varför ska jag behöva betala frimärken och telefonsamtal hit och dit för att nåt jävla äckel slagit mig i skallen? Ge mig mina pengar!!!! Men jag är stolt i ögat att jag blivit så duttig på att ringa. Skulle varit kul att se mig ringa till kronofogden och brottoffermyndigheten för nåt år sen eller så. Hade aldrig kommit på frågan, alternativt att jag börjat hyperventilera och svimma av. Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: