lindilus.blogg.se

Ready here we go!

Kategori: Livets lilla gång

Onsdagar alltså... kan inte bli annat än dåliga. Bulljävlar, smallshops och axfood stod i hela jävla affären innan halv 9, mitt i den härligaste morgonrushen. Och där står jag som ett fån och kan inte göra annat än att se bullarna säcka ihop i värmen...för numero one prio är såklart att ta emot de underbara, snälla och förstående kunderna som vältrar in. Underbarast av dem alla var uteliggaren med blodigt plåster i pannan som luktade så förvånansvärt äckligt att jag hade seriösa kväljningar i en kvart. Can't wait to get out of that place. Just nu är jag hellre arbetslös faktiskt!



Har sovit min lilla onsdags-nap nu för att orka ta mig till träningen över huvud taget. Får ta i rejält från tårna för att inte somna ståendes av den intesniva tröttheten. Men jag har ju min nya dans att träna på så det e bara att le och se glad ut. Peppar upp mig i den nya Team Sweden-munkjackan och knaprar på en potatisbulle. VM om 12 dagar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: