lindilus.blogg.se

Blötdjur

Kategori: Livets lilla gång

Nä, men fan va fräckt att Bartalomeus har namnsdag detta datum. Måste vara en jävla massa lirare där ute som bär på det namnet.



Hur som helst så håller min kropp sakta och säkert på att dö den stora träningsvärksdöden. Och hur botar man då den som allra bäst?? Jo, jag tänkte åka in till stan och simma ett par längder med systra mi. Att simma ska ju tydligen inte vara så påfrestande för kroppslighetens alla vinklar och vrår så det ska nog gå riktigt bra. Nån motion har jag ju bestämt mig för ska utföras varje dag så detta passar ju alldeles perfa. Syrran får vara redo att dra upp mig från botten bara när musklerna leker förlamade eller diverse. Men nu ska jag trycka i mig en liten bantar-shake och 2 riskakor och sen flyger jag iväg. Ha en uuuuuunderbar dag allesammans!!!
 
 
Kommentarer:

Dra upp dig från 4,5metersbotten när du försöker Ta´re-chill. I ett kick syrran, i ett litet kick..!
Skrivet av Syrran den 24 augusti, 2011 kl. 14:41 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: