lindilus.blogg.se

Gurkan Uno

Kategori: Livets lilla gång

Hej hej..Linda heter jag, men ni kan kalla mig för Svett. Inte för att jag tror att jag luktar alltför illa utan för att det rinner om mig mest hela tiden. Det är ju inte det mest ultimata när man ska försöka sig på att göra pizza. Har precis knådat ihop degen så nu sitter jag och vilar ett tag innan det är dags att gå ut och svettas i köket igen.



Kollar mailen 17 ggr i nanosekunden för att kolla ifall någon svarat på mina arbetsansökningar. Hittills har väl kanske 6 stycken (av alla 37) svarat och varenda eviga en säger att dom har så otroligt fullt nu, men att dom sparar mitt CV ifall att nåt mirakulöst skulle inträffa. Det är väl ungefär lika troligt som att min egenodlade gurka Uno (ja jag har döpt honom) skulle utses till Vendelsös största gurka. Men att han är oemotståndligt stilig, det kan man inte ta ifrån honom.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: