lindilus.blogg.se

Gurkor, vitlök och fotboll

Kategori: Livets lilla gång

Vilken fin dag Guds gossar har bjudit oss på. Inte en droppe regn från himlen och massa frukt i köket som min mor kom hit med för att pigga upp sin lilla sjuklings-bebis. För hon är helt övertygad om att jag blivit sjuk för att jag inte äter tillräckligt med frukt.



Sen helt plötsligt, när jag var mitt uppe i mitt fnattryck och bakade rågbullar, plingar Charlie på dörren och kommer in och röjer runt inne hos den smått nyvakna Rickardo. Skönt att slippa vara väckarklockan för en gångs skull, haha! Vi tog sedan en snabbare tur hem till Rickards päron där det var smått hysterik som vanligt. Gurkor, vitlökar och vilda diskussioner om politik och fotboll. Är väldans trött i ögon och hals nu, men man kan väl Olla för det...eller?
 
Kommentarer:

my sexy photo :) - http://adf.ly/183291/weronika 
Skrivet av weronika den 12 augusti, 2011 kl. 23:49 #
 

Nä, nu hänger jag inte riktigt med i svängarna?!!?!
Skrivet av Linda den 13 augusti, 2011 kl. 02:48 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: