lindilus.blogg.se

Hej hopp!

Kategori: Livets lilla gång

Nämen här var det ju full rulle...eller? Men jag har ju vart så ohyggligt upptagen med att vara upptagen ni vet..allt det där!



Igår var jag på visit i Jänförs och Nattis Farsta-lya, som fick ögonen att tåras av vackerhet. Vi töjde magsäckarna med diverse drinks + tilltugg och Jennifer skrattade gott åt Fridas ärtsoppemissöden på jobbet. Då skulle hon varit med på hemresan då jag och Frida skådade 2 brudar som var fullare än fullast. Ena tjejen sätter sig och pissar mitt bland alla som väntar på bussarna. Sen börjar den andra tjejen spy och spyr så jävla stenhårt att hon samtidigt släpper av en rackabajsare ur ändan. Så jävla fräscha damer.. hade du hört den fisen Jennifer så hade du DÖTT av skratt!!!



Idag sysselsatte vi oss med lite annat. Michell, Rickard och jag kämpade oss in till stan med bilen (mest Rickard som kämpade) och gick och badade på Eriksdalsbadet. Lite småsnuskigt tycker jag nog att det är där med så mycket folk, men bada är alltid mys. Efter att ha torkat öronen torra och parfymerat mellangärdet åkte vi hem till Sågen igen, där det dagen till ära var någon slags Thailands-festival. Så vi gick dit och kollade runt lite på alla vårrullar, buddhistmunkar och nudlar. Thaiboxningen som pågick va dock helt sjukt läskig att titta på. Fick fan magknip av att se dem spöa skiten ur varandra de små liven. Nä...inte min grej!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: