lindilus.blogg.se

I made it!!

Kategori: Livets lilla gång

Sådärja..då var denna dag avklarad och jag klappar fan mig själv på axeln för att ha genomfört min allra första anställningsintervju någonsin. Det var lite kaosartat på stället, alla hade fått gåt hem för dagen för att datorerna kraschat och allt va det var. Men i det stora hela gick det ju riktigt skapligt tycker jag. Dock ett arbete jag aldrig någonsin skulle kunna tänka mig...telefonförsäljning = jag skulle avlida i varje por i min kropp.



Idag var det en ganska soft träning. Cyklade dit, sprang den lilla joggingrundan, voltade lite (jag suger mer än vanligt, döda mig) och byggde lite pyrrar och cyklade hem. Så några kalorier har man nog blivit av med..2 eller 3 kanske. Nu ska jag bara sitta och känna lugnet av att slippa gå på intervju imorgon. Hahaha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: