lindilus.blogg.se

Lufsande lady

Kategori: Livets lilla gång

Nu har mamsel mus och jag varit på Maxi och inföskaffat diverse livsnödvändigt. Så nu är skåpen fulla med gul lök och burkar med majs. Skulle kunna trycka i mig alltihop då jag är så jävla hungrig och uttråkad, men jag väntar troget tills min make kommer hem så att vi kan tugga i oss lite köttfärssås och spagetti tillsammans. Som Lady och Lufsen tänker ni säkert då...men det ska jag tala om för er att ICKE!!


 

Annars då?? Sitter och petar runt lite på Arbetsförmedlingens hemsida och söker jobb lite sporadiskt här och där. Har sådan jävla träningsvärk i händerna (?) att minsta tangenttryck känns som 15 kg bly i näven. Så för att pigga upp mig lite kan ni ju gå in på länken här nere och klicka like så kommer ni att få flyga till himlen när ni dör. (Hahaha, tjatelitjat om den jävla länken)



KLICKELIKLICK!!! <--------

Kommentarer


Kommentera inlägget här: