lindilus.blogg.se

Mellan 2 jobb

Kategori: Livets lilla gång

Jag är så nöjd och stolt över mig själv! För det första rensade jag igår ut alla mina jävla tusentals kläder som jag aldrig använder. La dom i en stor tomtesäck som ska tryckas ner i Myrornas container...samma väg som mina gamla skor för några dagar sedan. Man blir så nöjd när man tänker på att någon annan ledsen stackare kanske blir megalycklig över mina lurviga stövlar eller en sketen gammal klänning med fult mönster. Så nu står tomtesäcken där i hallen och väntar på att få komma till användning.



För det andra så har jag idag försökt ta tag lite smått i min arbetslösa situation. Jag har skickat arbetsansökningar till 37 olika ställen. Letade bland alla butiker i Haninge centrum, farsta centrum, Port 73 och lite andra ställen och skickade loss. Har Tyresö centrum och Länna kvar och sen får det vara bra för idag. En stor fet klapp på axeln är jag värd. Särskilt eftersom jag känner mig riktigt sjuklig. Ont överallt!!!! =(
 
 
Kommentarer:

Gratis presentkort! Bli medlem så får du ett! Tryck på länken www.gratisklader.se/?r=7329
Skrivet av A den 09 augusti, 2011 kl. 16:07 #
 

Bra jobbat syrrebyrr...
 men det där me gratis presentkort, fan va simpelt gammalt. måste registrera hit, måste värva folk dit.....!! måste nog va den tråkigaste typen av kommentar att få.. :P Aja förutom storesyrror som spämmar o dillar då... <3
Skrivet av catrin den 09 augusti, 2011 kl. 21:30 #
 

Wäy :D duktig! (pengar till thai)
Skrivet av Nathalie den 09 augusti, 2011 kl. 22:36 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: