lindilus.blogg.se

Nej till knark, ja till banan

Kategori: Livets lilla gång

Min syrra sms:ade just och frågade om jag hade börjat knarka för att det senaste inlägget var lite "Hej kom och Håkan". Men jag kan försäkra alla att jag inte snusade in någon olaglig substans i näsan, utan det var en blomma från kommunens rabatter som jag snusade på så att den fastnade i näsborrarna. Nä ni, det enda narkotikum jag håller på med är alkohol och choklad. Så nej kära syster, jag har sannerligen inte tagit droger.



Men nåt jag har gjort däremot är att äta en banan till frukost. Följer min moders ordination på lite mer frukt i livet så jag har gjort mitt allra bästa för att peta i mig den lille guleböjen, trots förkylningshalsen. Bananen fastnar ju trots allt inte i röven. (Fattar fortfarande inte det uttrycket) Och för att visa hur man äter banan på bästa sätt har jag lite på en höft sådär klippt ihop en liten manual för er som brukar tycka att det är lite svårt. Se och lär:
 

Lätt som en plätt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: