lindilus.blogg.se

Röksvamp

Kategori: Livets lilla gång

Nu har jag och Rickardo vart och storhandlat på Maxi: falukorv och yoghurt blev det då vi handlade á la pensionär med enbart mynt. Skrammel skrammel!! Självklart handlade vi av den kexigaste tösamajan på hela bygget, Mr. Nattis himself. Hon blev så till sig när jag stod i hennes kö att hon nästan ramlade av stolen...det såg jag det!



Så nu ska jag städa ute i köket innan jag lagar till min berömda korv- och yoghurt-gryta med hjortron och morötter. Best there is! Kanske kan jag oxå lubba ut till motorvägen och plocka in några röksvampar som jag såg imorse på min lilla promenix. Röksvampar måste ju vara bland det muffigast och mysigaste som finns. Petelipet och så puffar dom ut lite rök. Urgulligt om ni frågar mig..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: