lindilus.blogg.se

SÖdra Mellerud

Kategori: Livets lilla gång

Livet är allt bra besvärligt...en besvärlig sak är att man måste vattna blommorna VARJE dag ute på ballikongen. Annars säckar dom ihop som små röksvampar under juletid. Idag har jag riktigt piffat och puffat runt bland de små växterna och mojat med min lilla balle. Jag spenderar ju faktiskt ganska mycket tid där ute på golvet så då är det ju trevligt om det är någorlunda gulligt. Personligen tycker jag att jag har en av de mysigaste ballekongerna i södra Mellerud såatteh..jag är nöjd.


Är precis hemkommen från en långpromenix så nu spritter det i lårmusklerna. Varför gör det det?? Jag tycker att det är ytterst obehagligt. Hoppas att det går över inom en snar framtid för alldeles strax ska jag blada över till mullinuttan Aurora & company för lite filmglutt och diverse annat.
 
 
Kommentarer:

å gulle ballen du har då. Med tanke på sin solbrända fejs så vill jag ha en inbjudan snarast att få sola på din balle med dig.
Jag är tillbaka i bloggvärlden :) såatteh! Hej.
Skrivet av Bedan den 01 augusti, 2011 kl. 23:20 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: