lindilus.blogg.se

Spider monkey

Kategori: Livets lilla gång

Men duktigt...efter sjuttiarton timmar utan att kunna skriva blogg har jag fått sysselsätta mig på bästa sätt. Förutom en hel morgon med städning och fixelifax har betapet nu gått så långt att jag nästan höll på att missa bussen för att jag inte kunde sluta spela. Bussen förde mig iaf tillslut till käraste Maxi där brudarna ansamlades för att köpa på sig lite fett till kvällens Twilight-maraton.

Jag kan ju säga er att vill ni ha lugn och ro medan ni tittar på film så är denna liga inte nåt att rekomendera. Förutom hackspettarnas film nummer ett så sitter Fnatten och bakar gigantiska chokladbollar i luften, Jennifers mage lever eget liv och hon fnissar fejan av sig för minsta fis, Frida hatar Bella Swans öron mycket ljudligt och jag själv skrattar hysteriskt år såpbubblor och tanken av att Jacob skulle behöva springa med mig i famnen.

Har smält i mig så mycket goffe nu att jag nästan är lika stor som skräckspindel som satt utanför fönstret och kollade med i vårt lilla maraton. Jag tror att den var på Team Edward... eller så kanske det bara var en spider monkey.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: