lindilus.blogg.se

Brända mandlar <3

Kategori: Livets lilla gång

Säger som Teddan...Gärdestad då alltså: - Vilken härlig dag, lalalala lalala lalalala!!!

 


Smög runt på 2 julmarknader inne i staden idag med mor, syster och mitt mongolidiserade finger. Det första vi gjorde va såklart att hugga in på de brända mandlarna. Jag köpte även ett par underbara sockor med flodhästar på (inte är det kossor vad ni än säger) som jag skuttar runt i här hemma. Sen köpte mami lotter i gamla stan hos en knäpp liten tant med världens bästa personality. Två av lotterna var vinst så jag och Tin fick välja varsit litet pris. Jag valde en julskål (jag är mycket medveten om likheten med en potta) och Tin valde en julkrubba. Vi är den allra mysigast julfamiljen i hela hela hela världen. Bah så ni vet!!
 
 
Kommentarer:

Jag tycker personligen att skålen är mycket ståtlig..!! Fåglarna verkar digga krubban oxo, så allt är julefröjd här!
Skrivet av syrran den 02 december, 2011 kl. 12:48 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: