lindilus.blogg.se

Leilas söta jul

Kategori: Livets lilla gång

Sisådär ja! Då va ännu en dag i mitt sjukt spännande liv över. Jag irrade runt inne på Sveavägen en lång stund för att hitta den allra sista klappen som nu ligger under granen med alla de andra små finingarna. Trodde nästan ett tag att jag skulle komma för sent till jobbet, men jag kom fram i tid och möttes av en Aurora utan frimärken och massa mysig tobak som skulle packas upp. En sak som jag faktiskt gillar med att jobba på Pressbyrån är att fylla på tobak. Konstigt, men sant!
 
Nu sitter jag och myser och kollar på Leilas söta jul. Jag tycker hon är så himla gullig...och bakar fett goda grejor. Hon kan gärna få komma hem hit och baka any day. =)
 
 
Kommentarer:

Jag tycker oxo hon e fett mys. Ingen hypersmal o hysterisk typ som står och låtsas-MMMM:Ar åt det hon lagar. Nej redigt me smör ska de va i kakorna, MUMS!! 
Skrivet av catrin den 22 december, 2011 kl. 08:54 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: