lindilus.blogg.se

Livs levande på ballen

Kategori: Livets lilla gång

God morgon.. jag haren riktigt produktiv morgon här i hålan. Har tvättat taket i badrummet bland annat då jag fick för mig att det behövde göras pronto. Kan det va den livs levande (tills nån högg av den från moder jord) granen som Rickards mor ställt på vår balkong som gör mig så lätt på fötterna idag?? Älskar att hon bara kommer hit med en gran...hon är minsann oxå en liten julsjäl av bästa sort. =)



Idag är det jobb på schemat och efter att ha fått betalningsplanen för USA igår så känns det på nåt vis lite lättare att blada sig dit och le krystat mot alkisar och servera korvar i rasande fart. Sen är det ju Aui som jobbar med mig och då blir ju passet som en dans på trosor så att säga. Tjipp tjilevipp!!
 
 
 
Kommentarer:

som på salamitrosor :D!
Skrivet av au den 12 december, 2011 kl. 13:21 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: