lindilus.blogg.se

Lucköppnar-fingrarna redo

Kategori: Livets lilla gång

Som alla säkert har märkt så är jag en riktig sucker för julen och det är inget undantag när det kommer till julkalendrar. I år har jag 3 stycken och har köpt en chokladkalender till Buppis oxå för han MÅSTE ha en.

 


Favoriten är fortfarande ICAs julkalender med störtsköna rim och konstiga bilder. Tänker ALDRIG växa upp och sluta älska julen. Denna dag spricker över av julstämning.... ljusen är tända, kalendrarna öppnade och jag, syster och mor har tänkt att åka in till Gamla Stans julmarknad och får jag inte brända mandlar så släpper jag en stor tår och kanske tillome en fis.


 

Dagens ICA-rim:

Isbjörnsdräkten ville på discot jag ha, men tigerdräkten gick lika bra.



För er som inte har någon kalender, men ändå vill öppna luckor och känna myskänslan så kan ni gå in på denna (som julgalna syster skickat till mig). Lite fina meddelanden och ljuv musik en 1:a december som denna. Lev väl!!
 
 
 
Kommentarer:


Undrar vad barbalalabe betyder?
Skrivet av Marris den 01 december, 2011 kl. 20:18 #
 

En blandning av Barbalala (en av Barbapappas döttrar) och mitt smeknam Labe. =D Easy as that! 
Skrivet av Linda den 01 december, 2011 kl. 20:44 #
 

Barbalala, en grön tjej med intresse för musik.
Skrivet av Syrran den 01 december, 2011 kl. 21:09 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: