lindilus.blogg.se

Nyårs-lanet är här!

Kategori: Djur

Tjo bruuuurs! Rickards och Charlies årliga nyårs-lan har varit igång sen i onsdags och grabbarna levlar, main quest:ar och heal:ar både till höger och vänster dag och natt. Är inte jag den lyckligaste tjejen i hela världens så säg!! Nästan så att jag studsar upp och ner i soffan och får tårar i ögonen när jag ser grabbarna sitta vid sina älskade datorer. XD

 

Men jag har iaf mitt akvarium att se fram emot (studsar på riktigt upp och ner i soffan denna gång). Vi har köpt akvariet nu med pumpar, värmare och lampor och alltdet där tråkiga kraffset som är nödvändigt för att firrarna ska leva och frodas. Bara det roliga kvar att köpa...inredning och firrar. Det jag vet so far är att jag ska ha en svart trekants-firre som ska heta Sally och en såndär rolig liten räka som ska heta Conrad. Det kommer bli sååååå mysigt med små simmande vänner att pyssla med.
 
 
Kommentarer:

OCH MÄNGDER MED NEONTETROR SOM ALLA HETER BERGRUTT? ja!!
Skrivet av catrin den 30 december, 2011 kl. 21:38 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: