lindilus.blogg.se

Spårlöst försvunnen

Kategori: Livets lilla gång

Är fortfarande upprörd och resenrasande i pannbenet efter att ha blivit rånad av bredbandsbolaget. Rånad på kanalen mitt i de sista avsnitten av Bad Girls Club. (Jaaadå..oj va jag tittar på det programmet) Helt plötsligt när jag sitter där och mystittar så slocknar hela fanskapet och sen gick det inte att titta mer för kanalen ville bara inte finnas. Det sjuka är att detta har hänt förut...även då under ett program som jag VERKLIGEN ville se. Den kanalen har varit spårlöst borta sedan dess. Det är alltid så när jag sett fram emot något på TV riktigt mkt (t.ex. som Victorias Fashion show)... då ska bredbandsbolaget cp:a och hacka och stänga av så att man inte kan titta normalt. Upplev mer med Bredbandsbolaget in my ass!! Om det inte är mer skit, problem och krångel de menar att man ska uppleva!!??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: