lindilus.blogg.se

Congrats farbror Barbro

Kategori: Livets lilla gång

Nu är jag så trött i nyllet att näsan nästan ramlar av och dimper ner i min cola light, som jag sitter och småsippar på. Dagen började med en tung uppstigning och en alltid lika ångestfylld dag på jobbet. Men efter att ha fått skjuts hem av Mar-cool-io och efter en smärre power nap var jag redo för farbror Svantes 60-års-kalejs. Tillsammans med mina päron och min faster begav jag mig till Toffelbacken (underbart namn) för att mingla med övrig släkt och samtidigt trycka i mig diverse kycklingspett. Vet inte hur många gånger jag fick höra att "Herregöstaness i murran va lik du är din far". Så alltså ser jag ut som en skäggig byggarbetare 60+....jag gillareh! Det bästa måste ändå varit när Svante skulle hålla tal och lyssna på födelsedagssång. Hahahaha, så jävla skamsen var han att jag fnissade som en låda rödvin på hjul.



Nu efter en sväng till Statoil får jag äntligen dimpa ner på sofflocket och bara dega. Känner mig smått toanödig dock, men sånt är petitesser när man ligger så jävla bra och inte alls har lust att resa sig upp. Det är bara att knipa och se glad ut.
 
 
Kommentarer:

åh ville jag oxå se, skamsen svante. hade mitt kort kommit fram??? 
Skrivet av catrin den 19 februari, 2011 kl. 00:07 #
 

Yes..kortet hade anlänt!!
Skrivet av Linda den 19 februari, 2011 kl. 01:25 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: