lindilus.blogg.se

Det kliaaar!!!

Kategori: Livets lilla gång

Fniss fniss, idag har Hjördis namnsdag...är det inte ett alltför fantastiskt namn?? Raka motsatsen till mitt jobb som inte är ett dugg jävla fantastisk. Idag läxade jag upp både den ena och det andra då jag är så ytterst jävla trött på att bli förnedrad och nertryckt. Och hur mycket Benny än säger att man ska svälja det och sälja sin själ så TÄNKER INTE JAG GÖRA DET. Nytt jobb snarast innan jag avlider!!!



Och jävlar vad det kliar på handleden. Jag blir rabiat..har kliat och kliat under hela Glee-avsnittet jag gluttat på. Det måste vara nån slags afrikansk herpes, alternativt lite fiberhusk, för det slutar ju aldrig. Ska gå ut i köket och smörja ihop lite örter och blad till en helande olja.... eeeh! Eller så sitter jag kvar här och kliar lite smått. Japp!
 
Kommentarer:

Du får konsultera dr House helt enkelt. Svälja och sälja sin själ - huuu, det låter hemskt. Inte undra på att det kliar...
Skrivet av cathrin- den 03 februari, 2011 kl. 18:44 #
 

ja, det är fruktansvärt... stolthet och själ, två till priset av en..!! 
Skrivet av catrin den 04 februari, 2011 kl. 14:49 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: