lindilus.blogg.se

Jävla tattare!!

Kategori: Livets lilla gång

Men gud va härligt att sitta på rättegång med 39 graders feber och inte ha någon röst. Särskilt kul att det va massa snorungar på studiebesök oxå som skulle sitta och stirra på en. Själv satt jag och stirrade sönder den jävla tattaren som slog mig...som hade mage att sitta och ljuga så att man nästan gapskrattade åt honom. Förstår faktiskt inte på riktigt hur en människa med 3 olika identiteter, med typ700 brott på varje identitet har släppts fri efter varje brott han har gjort. Helt sinnessjukt va han måste ha kostat pengar utan att dra in ett enda korvöre själv...skamligt!!



Efter rättegången skjutsade papi hem mig och sen dess har jag legat i soffan och sovit. Har endast vaknat för att äta isglass. Riktigt härlig kost vill jag lova...ingen fiberhusk här inte. Fick precis en sån fet hostattack att jag seriöst trodde jag skulle kräckla på mig. Ska nog sova lite mer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: