lindilus.blogg.se

Vädrar loss!

Kategori: Livets lilla gång

Snart hostar jag upp både mjälte och bäckenben rätt genom främre tandraden. Dessutom ska ju såklart en "liten" visdomstand bestämma sig för att ploppa upp och terrorisera mig just precis nu. Och med tanke på hur mina förra visdomsgaddar tedde sig så har jag inte direkt världens mysigaste upplevelse att invänte. Men som tur är får jag distrahera mig med lite jobb ikväll..beställa lite tobak och tjaffsa med kunder ska göra under för hälsan har jag hört. =)



Men nu ska vi ju inte enbart vara neggo..neeeeej neeej! Har ingen feber idag så jag har kunnat städa loss lite i sjuksunket omkring oss. Har vädrat som en jävla galning trots Rickys frysattacker. Lite får man väl stå ut med??? En aning fräschör måste man ju hur som helst ha! Nämen va sägs om lite mer soppa på det. Haaoodihooow!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: