lindilus.blogg.se

En paddel flera paddor!

Kategori: Cheerleading

Padel padel padel är en tennis blandat med squash. Vanligt paddel till kanot stavas ju såklart med två D = killen som sa åt mig att jag inte kunde svenska när jag frågade vad padel var kan gå och stava sig lite extra i nåt hörn.



Idag har lilla laget intagit Stockholm Winter Games och kört battle mot amerikansk fottbollspelarna, släpat runt på småbarn och tictoc:at loss. Volterna satt som en groda i ögat idag så nu e jag lite lycklig, men redigt trött i kroppi kroppi. Hej och välkommen träningsvärk!
 

Och 2 dagar i rad nu har jag känt mig sjukt wild and crazy och tagit en buss jag aldrig åkt förut. Fett spännande och glutta på nya saker. T.ex. åkte jag idag förbi hållplatsen Tussmötevägen!!!! Hur gulligt är inte det att 2 tussar lixom möts..urgulligt om ni frågar mig. Nån gång skulle man spendera en hel dag med att åka runt på okända bussar och upptäcka omvärlden. Japp, en riktigt bra idé!!
 
 
Kommentarer:


hur länge har inte vi pratat om att vi ska utforska okänd mark? LETS DO IT!
Skrivet av cääzzz den 07 januari, 2011 kl. 21:04 #
 

schysst stavning på fotboll syrran.. ;)
Skrivet av catrin den 07 januari, 2011 kl. 21:54 #
 

Haha.. ja en riktigt fottig boll spelar dom =D Fott fott!!!
Cas..kanske kan vi ta oss ända till Säffle!
Skrivet av Linda den 07 januari, 2011 kl. 22:52 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: