lindilus.blogg.se

Mitt livs läskigaste dag

Kategori: Livets lilla gång

Idag har jag blivit misshandlad. En svart man misshandlade mig med knytnävsslag i ansikte och rygg för att jag sa åt honom att lämna min arbetsplats för att han flera gånger har stulit hos oss. Chocktillståndet går fan inte ens att beskriva. Lyckligtvis sitter den jäveln i häkte redan och polisen har massor av vittnen. Men fatta att den jäveln slog mig i ansiktet!!!??!! Jag fick hoppa över kassan och springa ut i tunnelbanan... där han slog en annan kille som försökte gå i vägen. Jävlar va förbannad jag är... dessutom sparkade han sönder lysrören utanför butiken när jag sprungit tillbaka in och låst dörren. Det känns som om jag vart med i ett hysteriskt avsnitt av Cops. Är lite skakis i knäskålen måste jag säga... 
 
 
 
Kommentarer:

Min finaste syster..!! <3 
Skrivet av Catrin den 11 januari, 2011 kl. 16:59 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: