lindilus.blogg.se

Morotsextrakt

Kategori: Livets lilla gång

Men Gud, det här kan aldrig sluta bra. Hehe, så kan man känna ibland i både höger och vänster örsnibb. Särskilt när det är måndag och man har ett äckligt kvällspass framför sig eller alternativt när man kör en så hög jävla flickis att man hinner dra alla jävla multiplikationstabeller som finns innan man landar igen. Hysteriskt!!!



Jag känner att jag måste göra något åt blekhets-situationen innan DM den 6:e, men jag vill icke sola solarium för då kommer jag helt garanterat att få cancer eller någon annan otrevlig åkomma. Så jag antar att det blir till att smörja in sig med något morotsextrakt och bli riktigt orange och go i fejset. Jaja, vi får se hur det blir med det där helt enkelt. Först på listan är iaf att köpa nån slags gucamole att smörja in min cp-hand med. Annars överlever jag inte dagen vettni.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: