lindilus.blogg.se

Pissdag!

Kategori: Livets lilla gång

Jag har haft en HEEEEEEEEEEEMSK dag. Kallt som fan när jag klev upp helt olidligt tidigt, en gubbjävel som snodde cola, kassajävel som hakade upp sig mitt i rushtimmen. Allt har bara varit jobbigt och jävligt. Dessutom har jag fått hem massa brev och blanketter om skadestånd och rättegång som senast skulle skickas in idag med bifogade kvitton och missade jobbdagar och allt vad det är. Hur menar dom att man ska kunna fixa med kopior och intyg som ska skickas in senast samma dag. Sen när man ringer runt till alla jävlar klockan 16.30 på en vardag så är det stängt eller finns ingen på stället som kan hjälpa. Jag spyr...spyr spyr spyr på sån skit!!



Som tröst i ögat gör jag hembakisade pizzor... inte så nyttigt, men jag har ju hela veckan på mig att banta inför magdräkten nästa söndag. Woopaaah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: