lindilus.blogg.se

Puffigt värre!!

Kategori: Livets lilla gång

Skottish snö i typ en timme jao så nu e jag biffigare än Pippi och hennes pappa tillsammans. Passar ju bra lagom till att träningen kickar igång imorgon. Ska bli så gott så gott så gott, men oj så svettigt! Har införskaffat ett par nya brallor på rean som kan hålla lårdallret på plats när jag studsar runt i takt med skönsång och hejarramsor..eeeh?



Just för tillfället stirrar jag på säsong 2 av Glee. Dock hoppar USB-minnet runt lite hur som helst bland avsnitten så jag kollar inte i rätt ordning..helt hysteriskt alltså!! Men lika glad är jag för det för jag har sockor med puffiga bollar på. Och då kan ju inget bring me down (förutom det faktum att jag ska jobba imorgon). Nä hörni, back to Puckerman...dregel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: