lindilus.blogg.se

Bitch slap...I mean wtf??

Kategori: Livets lilla gång

Alltså...det var snudd på att dom faktiskt fick till denna Potter-film riktigt skapligt. Men så ska Voldy och Mr. Potter börja kravla varandra i ansiktet och bitch slap:as, Snape ska gå och dö i ett jävla båthus, fetingstaven slängdes utan att först laga Harryponkens stav och VART FAN VAR KRAKE??? Ge mig Krake nu, annars får ni 5 st ruttna grindyloggs mitt i plytet!! Men på det hela taget var det mucho interesante och lite snyftigt här och där. Skrattade dock som ett djur på 4 hjul när den sista scenen visade inte helt renrakade fjun-fejor. Draco och Ginny skulle ju inte vinna nån skönhetstävling den närmaste veckan om man säger så.



Och så ska vi ju alla vara glada att vi kom hem med mustascherna i behåll. Bilen bestämde sig för att ha slut på batteri när vi skulle åka hem (för att nån fager fågel glömt stänga dörren ordentligt..blink blink). Så där stod 5 fån i det öde garaget och önskade att vi hade en eller två trollstavar att fixa hela situationen med. Starka som troll (trodde vi) försökte vi knuffa bilen upp för backen till friheten, men ICKE!!! Tillslut, med Totte som guide, lyckades vi banka liv i det gamla skrället och Skinny kunde panik-skrika sig hem till Sköndal. Livet är allt bra härligt när man är 13 år och smal som en daggmask.
 
 
Kommentarer:

Haha, älskar att bara jag fick plats på bilden. Tydligen bara jag som puttade...eller??
Skrivet av Linda den 15 juli, 2011 kl. 01:02 #

Nejdå, jag ser alla, fast den fläskar över sidmenyn! Jag har suttit uppe sen 7 o grattat ragnhildor osv..!!! 
Sökte du pandurogrejjen (pysselsniken). 
Skrivet av syrribyrr den 15 juli, 2011 kl. 09:30

Kommentarer


Kommentera inlägget här: