lindilus.blogg.se

Det hon inte äger är...

Kategori: Livets lilla gång

Ibland brinner det till i röven på mig och jag får någon riktigt nödvändig syssla ur världen. Efter ett par timmar på ballen, kletig och jävlig (skulle kunna misstolkas), fick det vara nog och jag tog tag i ett länge fruktat och hatat projekt: Städa ur garderoben med alla miljarder jackor och skor. En sån där garderob ni vet där man stoppar in allt skit man inte pallar se, som väller ut över ens fötter när man ska försöka öppna skiten och hitta något som såklart ligger längst ner. Men nu...nu ser man varenda sandalett och foppa-toffla kvickare än kvickt. Får vi se hur länge det håller i sig..

 


Hittade oxå massa roliga saker som alltid när man städar. Men roligast av allt var våran resedagbok från Magaluf. Vi måste seriös varit helt shit-facéd hela resan igenom för det är inte många sidor man fattar innehållet av. Något som dock framgick rätt tydligt var att alla babisbajsade mängder utom Nattis som uttryckte sina problem ytterst vackert:

- Jag kan inte trycka ut nåt jag inte äger. Och det jag inte äger är bajs!
 
 
 
Kommentarer:


Babisbajs.. en bebis som bakis-bajjar eller?

Skrivet av Catrin den 30 juli, 2011 kl. 16:14 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: