lindilus.blogg.se

Farväl Potter =,(

Kategori: Livets lilla gång

La de svingelinge rockenroll! Ja precis så är det! 2 pass kvar, 2 pass kvar....och jag klarade mig igenom hela den här dagen på riktigt bra humör utan att skrika jävla videräckel åt någon. Gårdagens psykbryt var som bortblåst. Blev lite smått surprised efter jobbet dock när jag stötte på en grabb som inte ens befinner sig i Svedala, men tydligen helt plötsligt gör det. Lite scary i ögat sådär. Men i godan ro vandrade jag vidrare mot Medborgarplatsen för att hämta ut biljetterna. Biljetterna till Harry Fucking Potter. It's the end av hela fina fina fina Potter-eran, inga fler böcker eller filmer efter denna. Samtidigt som en sorgsen tår strilar mellan näsborrarna är jag så sjukt taggad.



Är oxå sjukt taggad på Channing Tatum... har haft lite maraton här nu i nån vecka och kollat på hans små fina verk. Smuttare grabb är svår att skåda på denna planet. Men nu härjar pastan ute i kastrullen så det är bäst att ta sig en rejäl titt djupt ner. Mums fillifjonk!
 
 
Kommentarer:

Hej syssi, har du sett att jag ligger 1a på passagens toplista idag?? hihi.. roligt! puss i plytet! 
Skrivet av cat den 08 juli, 2011 kl. 23:23 #
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: