lindilus.blogg.se

Make her day please!!!!

Kategori: Livets lilla gång

Nu är läget såhär.. Min syster är den största pysselmajan i hela norra söderköping. Hon pysslar och mojar med all skit som finns att pyssla med. Just nu är hon med i en tävling för att vinna pysselpengar hos Panduro. Och nu tycker jag såhär att ni MÅSTE rösta på hennes fina lilla ihopknåpade väska. Vet ni varför??? Jo för att annars är det jag som måste åka dit och trösta henne med bratwurst och vattenmelon om hon inte vinner några pysselpengar och det lovar jag att det är inte det lättaste. Så för att jag ska slippa mata min syster med bratwurst (och för att hennes väska är helt utomordentlig såklart) så tar ni och klickar in på denna länk och klickar "Like". Tar ju bara en nanosekund så kör hårt!


 

Är ni fortfarande lite skeptiska kan jag demonstrera för er ett av hennes andra mästerverk. Här ovan ser ni hennes "CHEER-BOW-BOX" som hon tillverkat och skänkt till mig så att jag kan spara och förvara ALLA mina rosetter som HON har PYSSLAT ihop till mig. Pyssel pyssel pyssel!!!
 
 
Kommentarer:


Wiwiwiwiiwwiwiwwwwwiiiii!!! :) Hoppas jag vinner pysselpengar... <3 
Jag har din bebisflodhästaffisch hemma oxo, du ska få den nån da..!! =) 
Skrivet av Catrin den 30 juli, 2011 kl. 17:17 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: